Tuesday, May 25, 2010

星球人

我唔係一個容易相處嘅人, 一啲都唔和藹可親, 好硬頸, 好自我, 成日唔聽人講嘢, 又冇耐性, 喜怒形於色, 仲有啲精神分裂。

我有時覺得我來自另一個星球, 一個只有我嘅星球, 或者嗰度有好多個一模一樣嘅我, 習慣自己同另一個自己生活, 思想一致, 完全冇衝突, 好和諧。大概咁先解釋到點解我嚟到地球, 咁難同人相處。

我開始發覺人愈大, 性格就愈剛烈, 大情大性, 任意妄為, 唔多理人感受, 想點就點。咁樣唔得, 我應該控制吓自己嘅情緒, 做個好人, 對人好啲, 唔好咁任性, 應該三思而後行, 應該去釣魚培養耐性, 應該去教堂頌聖詩, 學習容忍同寬恕別人, 仲要食少啲牛肉, 唔好咁暴躁, 再唔係就削髮為尼, 隱居深山, 獨自修行...

其實, 我應該返去我個星球。