Friday, December 3, 2010

又一與神對話

話說我要打電話問吓訂機票嘅詳情, 咁我就擰起電話打去tickets.com.hk網頁上嘅 "訂機票熱線".

我=我   佢=客戶服務員

我: 你好, 我想問吓12月13號嗰個禮拜去首爾邊日有機位同埋幾多錢呢?
佢: 嗯, 其實你可以喺我哋個網頁ticket.com.hk搵到你想要嘅資料
我: 我知呀, 我就係喺個網頁度搵到呢個Hotline, 所以想打嚟問清楚
佢: (重覆一次剛才嗰句)嗯, 其實你可以喺我哋個網頁ticket.com.hk搵到你想要嘅資料
我: 我想訂機票喎!
佢: 你可以上網自己訂
我: 吓?... 咁如果我想訂埋機票+酒店嘅package 咁又點呢?
佢: 你可以上 www.package.hk
我: 其實個Hotline有咩用㗎呢?
佢: 俾人問吓嘢咁囉
我: ........................