Sunday, June 30, 2013

被問候唔知幾多次 +_+

我諗我做咗廿幾年人,被人問候媽媽的次數都唔係話超級多(我估)......
但呢半年我背後被人"小"的次數就如樓市般火速飆升,打從我做咗P牌仔之後 -_-"
(設計對白) 「“小”你老母,行快啲啦,死P牌...x@$%yZ#%@$#%*&amp」司機們猶如中伏般咆哮著。
其實我都唔算行得好慢,學啲燥狂人話齋 "咁急趕住去死咩?"

雖然好想快啲擺脫個"死P牌",但其實有個P牌喺度,其他駕駛者可能會“小”得冇咁金...起碼唔會“砵”得咁大聲先 XD
而當被人爬頭嘅時候,我要緊記一樣嘢! 好緊要! 就係千祈千祈唔好同個司機有眼神接觸! 正所謂“面就人地俾,架就自己丟” 你一望過去就輸了...只要一直望住前面就可以保得住面子了 :D 嘿嘿!

雖然話香港嘅司機大部份都好燥底,過燈遲咗千分之一秒就會被人“”,但最近竟然俾我遇上一個超級好人嘅的士司機...係,竟然係的士司機! 話說我要打燈cut右線,通常啲死人的士佬見到人要cut線就會再踩油唔比你攝入嚟,但今次個司機竟然伸出(援)手示意我行先,我急忙駛到右線等候過交通燈,而那好心司機就喺我左邊,我不忘點頭一下道謝,他也回我一個殷切嘅笑容 )*o*( 一陣暖意湧上心頭,他太好人了! 真係要頒個好市民獎俾佢! 如果其他司機都好似佢咁就好lu,小妹我揸車時都輕鬆啲啦,哈哈 ^_^