Saturday, September 4, 2010

波士你好!

離開陳曾就嚟半年, 其實一直都有啲懷念以前嘅工作環境同幾位波士...

梅老闆嘅口氣, 一身十年不變嘅outfit (略緊嘅Tee + Diesel Jeans + Converse), 飯後嘅午睡時間(好安詳咁雙手放前瞓喺梳化度, 儼如一具屍體) 與24小時長開嘅World of Warcraft(有時真係好想login佢個account, 幫佢賣哂啲用真錢買番嚟嘅武器, 嘩哈哈哈!)

陳老闆"和諧悅耳"嘅Cello演奏, 6點鐘一句"嗯...差唔多啦!"然後鬆人, 仲有遲遲都唔簽上大名嘅Pay cheque。最經典嘅當然要數阿Paul坐喺confernece room入面開住個價值連城嘅膽機播放蔡琴嘅<被遺忘的時光>"是誰......在敲打我窗..是誰...(粵語)" 再加一句"高音甜, 中音準, 低音勁" 情景就同梁朝偉劉德華喺無間道嘅情節一模一樣。

至於朱老闆, 相信仍然係被美名為廣告界霆鋒, 佢逢星期五風騷入骨嘅時髦打扮, Gel到不能再Gel嘅頭, 開胸恤衫, 再加上“咯咯聲”嘅漆皮尖頭鞋, 仲有佢失驚無神喺老細房裡面放聲高歌, 唱80年代嘅流行曲, 仲有邊個夠佢型?! (其實佢會唔會似四哥多啲呢?)唔好唔記得, 仲有佢玩咗咁多年都唔厭嘅上海麻雀!

KC, 最獲益良多嘅Monday Morning Meeting, 最和靄可親嘅慈父。仲記得有一次你喺報紙專欄度形容我係一個體型纖瘦, 外冷內熱嘅美術總監, 仲話我有啲似郭晶晶添! (雖然有更多人話我似Yumiko同徐子珊......)

陳曾五載
記憶猶新。

舊同事們, 你們好嗎?
知道你哋將會搬office, 到時記得搵我去Grand Opening呀!


遲啲見!