Sunday, April 11, 2010

與神對話

有冇發覺一對情侶喺日常生活裡有好多對話都係會經常重覆?
尤其是鬧交嗰陣xxxx....

例1:
B: 喂, 你唔可以咁㗎喎!  or  喂, 你咁唔得㗎喎! (語氣頗重, 帶責備成份!)
N: 妖! 咁點先得呀?!! 

例2:
B: 點解你成日都唔聽人講架啫?
N: 我點解要聽你講呀?

例3:
N: 唉! 費事同你講, 唔想鬧交, 好煩! (已經好唔耐煩)
B: 喂, 唔得, 要講清楚, 唔可以掉低個問題唔解決!
N: 都話唔想講咯!! (開始火滾)
(重覆例1)

例4: (駕車時)
B: 喂, 前面嗰條街叫咩呀? 我係咪下個街口轉右呀?
N: 我點知啫? 我又唔係GPS!
B: 喂, 你唔可以咁㗎喎! 幫手睇吓啦! (極度焦躁)
N: 咪睇緊囉xxx!!!!

例5:
N: 你可唔可以控制吓你嘅情緒!
B: 你可唔可以控制吓你嘅情緒!!!

例6:
B: 你好唔理人感受!
N: 你都好唔理我感受!
B: 我點唔理你呀?!
N: 咁我又點唔理你呀?!
B+N:....................

例7:
B: 做乜又黑口黑面呀?
N: 我冇喎! (我真係冇!)
B: 咁仲唔係黑口黑面??
N: 都話冇咯!!係你成日都覺得我黑口黑面之嘛!!
    你夠黑口黑面啦! (加強語氣)
B: 我邊有呀!!
 
例8:
B: 港女!
N: 毒男!

例9:
B: 你唔好句句都咁offensive啦!
N: 吓??!我邊句offense到你呢??!(好有禮貌地反問)
B: 你個樣好藐視。
N: 吓?...
B: 你啲語氣根本就係寸人。
N: 我完全冇咁嘅意思!
B: 我又冇得罪你, 你態度應該好啲。
N: 你根本就係對我有偏見!!
(重覆例3+例1)

B+N: x@#~!&*&^%......